Згідно із Законом Украіни від 12.05.91 р. № 1023-ХІІ (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) покупець має право повернути або обміняти куплений товар у разі придбання товару неналежноі якості (ст.8 Закону) або у разі придбання товару належноі якості, якщо такий товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням (ст. 9 Закону).

Повернення та обмін товару належної якості

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
В такому випадку покупцю необхідно повернути товар продавцю з усіма супровідними документами, сплатити вартість зворотної доставки. Грошова сума за товар перераховується замовнику на банківський рахунок або поштовим переказом протягом 7 днів після отримання товару. Сума компенсації не включає вартість пересилок, комісій за перерахування коштів, тощо


Повернення та обмін товару неналежної якості

Для розгляду питання про обмін або повернення товару неналежної якості покупцю необхідно відправити постачальнику товар в заводській упаковці та супровідні документи. Крім того, необхідно скласти претензію, в якій зазначити реквізити замовника, номер замовлення, опис проблеми, фото товару неналежної якості, а також додати копію Акту про огляд в офісі транспортної компанії (в разі недостачі або псування товару під час отримання товару). Питання повернення та обміну товару розглядається на протязі 14 днів з дня отримання товару

Насіння "під замовлення" не підлягають поверненню та обміну